Tävlign hos Egoina ^^

Jag är med och tävlar hos egoina, hihi ^^ jag tävlar om en bloggie!

Jag vill vinna en bloggie bara för att jag har ingen kamera och min mobil är verkligen jätte dålig på det och så ha jag ingen usb-sladd heller. Men iaf så hade det varit jätte  bra att använda för att göra videoinlägg till min andra blogg och massor av kort. Jag älskar att fota mig och mina kompisar så då är ju en bloggie jätte bra att använda till det! Eftersom den är så lätt att hantera och föra över videos och bilder med...




Tack egoina om du väljer mig det hade varit jätte kul!

Ps jag bara älskar din blogg, eftersom du inte är en sån fjortis bloggare utan du bjuder på dig själv och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0