Sims eller kyrka?

Jag har varit hemma en liten stund nu! Och då undrar ni säkert vart Linnea har varit? Jo jag va med Hanna i kyrkan -.- Hon komfemerar sig (eller vad det heter) och då följde jag med henne i typ en halvtimma och om jag ska vara ärlig så va nog det de tråkigaste som fanns! Jag hatar att gå i kyrkan och den började kl 3 och höll på till kl 5, seriöst hoppas att ni inte trodde att jag skulle vara där till kl 5  Nu ska jag iaf spela lite sims tror jag om man väl har börjat så går det inte sluta! Imon ska man till skolan IGEN -.- Men det är ju bara onsdag så tre dagar bara sen är det helg och då ska jag nog till stan och ha GG marathon med (gissa tre gånger) Aja sims here I come




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0