Hemma :D

För ett litet tag sen så kom jag hem och det är alltid lika trevligt efter en dag i skolan! Det var helt okej i skolan idag vi började med musik -.- efter det gympa, lunch, lästid, svenska och sedan EL (eget lärande). Hihi jag har gått runt hela dagen och sjungt en sånhär hejarklacks ramsa som är med i Bring it on (tror jag) för  vi hade basket på gympan och då hejade jag och Hanna isf att spela Busiga vi är! Men sen så gjorde jag en liten dans till den som jag skulle lära Hanna, men hon kunde inte låten så då fick jag lära henne den först och så får jag la lära henne dansen i mon eller på lördag! Iaf så har jag sluta med dagens skämt för jag orkade inte, men ni kan ju iaf kolla på dagens skämt i kategori spalten! Nu ska jag plugga SO så det blir klart så kanske jag kan blogga mer den om det blir klart  Fast smart som man är så har jag glömt min SO bok i skolan så jag kan bara göra kartan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0