Chill! <3

Hej alla! Förlåt att jag inte har uppdaterat, men jag har ju varit hos hanna från löradg-söndag och på söndagen så orkade jag inte blogga och jag hade inte tillgång till data eller jag hade men jag orkade inte fixa! Iaf så bloggar jag nu. Nu har jag precis ätit min lunch och det va mammas hembakade frallor <3 (jag äter inte i skolan) Jag slutatde kl 4 idag så jag va ju rätt så hungrig om man säger som så, men imon så är det studiedag så Hanna ska komma hit ikväll så ska vi nog ha GG marathon för det fungerade inte att kolla på hemma hos henne, men sånt är livet ibland! Aa nu har jag väl fått med mig allt jag ville säga, men det blir mer uppdate ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0